Bortskämd

 
Så har jag fyllt 30. Jag som är en liten fis. Men tydligen är jag vuxen nu. Enligt åldern ialla fall.
Fast den tänker jag fortsätta strunta i. Det bästa med att bli ett år äldre är att bli firad av Jesper.
Hela förra helgen lät han mig ta sovmorgon, han lagade goda frukostar och god mat. Jag behövde bara glida runt i ett skönt välbehag
 
I måndags blev jag även bjuden restaurang, och när vi kom hem knackade det helt plötsligt på dörren. Vi som aldrig får oväntat besök. Hastigt och lustigt blev jag medtagen på bio av min vän Anna.

Och så alla ni som hört av er! Ni har fått mig att känna mig så omtyckt. Tänk att ni kommer ihåg mig. Ni som bor nära, men också ni som är alldeles för långt bort.
 
Att bli ompysslad och ihågkommen så här är  den finaste presenten av alla!
 
 
 

Mamma skickar mig varje födelsedag, och i år har jag fått 30 st härligt krispiga tullisar som stoltserar på köksbordet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0