Tofsvippan

 
 
Tjena!

Nu har min egen bloggabstinens slagit till så nu är det dags för mig att damma av datorn. Jag hoppas nu när jag uppdaterat min teknik att jag ska lyckas bjuda in er lite oftare till min tillvaro.
 
Vi har nyss kommit hem från Paris och njuter fortfarande av storstadens puls här på vår lilla täppa, där lugnet råder.  Stella fixar med grejer i sitt nya rum och bjuder oss på fika.  Jag har suttit med näsan i en fängslande bok under två dagar. Jag kan varmt rekomendera den: Jojo Moyes " Tiden efter dig". 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Lilla söta Stella, mormor längtar efter dig.

Svar: Vi längtar efter mormor och mamma!
mariecarinajohansson.blogg.se

2013-11-03 @ 23:51:15
Postat av: farmor

En riktig goding som man aldrig kan få nog av. Kram på er alla tre.

2013-11-07 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0