På tur

Om ni bara visste så härligt vi hade det i söndags. Jag och Jesper spände på oss skidorna och packade ner Stella i skidpulkan. Sedan drog vi iväg från gården ut på skoterspåret och in i skogen.

 
Det är liksom hur viktigt som helst att jag kan åka skidor direkt från min gård ut i skogen.
 
Stella har förresten också visat upp ett skidintresse. Hon plockade ner takplankor från sitt lille Pippihus, som hon leker med inne, och ställde sig på dem och åkte fram på golvet. Jag småmyste i bakgrunden och kände mig helnöjd.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser ju super mysigt ut! Hur långt åkte ni? Men kanske viktigast, vad hade ni med er för matsäck?

Svar: Vi åkte inte alls långt, och vet du...fikat tog vi hemma på gården. Jag tror faktiskt det blev fil (!)
mariecarinajohansson.blogg.se

2013-02-21 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0