Gott nytt år!

Sista dagen på året och det är dags att summera det som passerat under de senaste 12 månaderna. 
 
Vintern slog alla mina förväntningar. Vi åkte en massa pulka, skottade snö i mängder, körde fast med bilen på gården, körde av vägen med bilen, körde inte alls med bilen. Jag åkte längdskidor och genomförde tjejvasan med ok tid.
 
Sedan kom våren och vi hade en hektisk vår som husägare där vi mest sprang runt på gården och funderade vad som behövdes göra. Utan att få så mycket gjort. Som vanligt folkuserade vi på det roliga, att plantera, fira födelsedagar, ha besök och även att lämna gården för små semestrar här och var.
 
Sommaren som kom var sedan helt fantastisk! Jag skulle tro att vi badade i snitt varje dag under juli och augusti. Jag och Stella hämtade grönsaker ur vår lilla odling och sprang omkring barfota på gräset.
 
Vi åkte till norr och kröp in i en enslig stuga vid en sjö med pappa. Knäppt tyst. Förutom för myggen.
 
 
 

 
Hösten har rusat förbi men har innehållit många glädjeämnen. Jag fick delta på min älskade väns bröllop, där hon blev Fru Lina Nyström. Jag åkte med darrande klubba till idrottshallen och började spela innebandy. Vi reste till Paris och förälskade oss i staden och atmosfären.
 

 
 
Och så kom julen. Den som alltid är god, lugn och stilla hemma i norr hos mamma och pappa.
Men oavsett vad vi tagit oss för så slår inget den här filuren.
 
 
Vår lilla stjärna som glittar för oss alla dagar på året.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kina

Ja det finns inget bättre vitaminpiller än Stella. Man blir bara så glad av henne.Hoppas att ni får ett lika bra år i år också.

2014-01-01 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0