Inomhus


Här kommer några bilder från huset. Vi börjar med dessa så ska jag uppdatera er med fler sedan, för nu har mörkret smygigt sig på och fotoljuset är borta. Det blir lite trista bilder eftersom det är lite tomt hos oss. Trots att vi hade en massa grejer så räckte de inte till att fylla ett hus. Så det fattas gardiner, mattor, tavlor och en massa tjafs som gör det hemtrevligt. Men det kommer inte att vara några problem för mig att fixa det. För till min stora glädje är Dalarna ett loppistätt område. Så kom alla mina loppisvänner så gör vi fynd!
.
Håll till godo med husbilderna:
Vi kallar det här rummet lite högtravande för biblioteket. Men vem önskar sig inte ett alldeles eget bibliotek
hemma hos sig själv?!!
 
 
 
Sovrummet. Det bästa med det här rummet de gula väggarna och utsidan. För där har vi tre rosenbuskar  som säger godmorgon till oss med vackra rosor eller fina nyponkapslar.
 
Jesper har tillslut lyckats övertala mig att köpa en större säng. Så nu sover vi i gigantisk säng så jag behöver ha mobilen bredvid migså att jag kan ringa Jesper  ifall att jag vill honom något.
 
Dessutom har vi inget överkast som passar till sängen så jag blir sugen att gå och lägga sig varje gång jag passerar sovrummet.
 
 
 
Vardagsrummet. Det känns lite som att vi sitter i en fjällstuga när vi är i vardagsrummet. Eldstaden, timmerstockarna i både tak och vägg, och så är det mörkt och murrigt av alla träden som står runt huset.
 
 
Här är två av mina senaste loppisfynd- Snygglampor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marie

Ert hus ser riktigt mysigt ut tycker jag, vill snart sitta i era fåtöljer framför brasan! Köksbänken blev mkt bra, bra att bara lasta av! Hur är det annars med er? Vill komma och hälsa på snart? Kanske en trip i november skulle passa?

Svar: Kom när som helst, Marie! Det passar oss! Vi skulle bli så himla glada om vi fick skämma bort er under några dagar. Kram
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-09-27 @ 22:16:15
Postat av: Isabelle

Så charmigt hela ert hus är, både ute och inne, hela känslan är charm.

Svar: Vet du Isabell, jag tycker också att vårt hus är hur charmigt som helst. Det är snett och vint, det knakar och brakar. Precis som jag vill ha det!
Hur har du det i ditt fina hus? Och hur mår lillan? KRAM
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-09-28 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0