En mallgroda bor det här



 
Ibland blir jag så himla mallig!
 
Eller... jag blir det ganska ofta, faktiskt.
 
För jag har det liksom så bra. Jag har en alldeles egen och perfekt liten sötunge, snygg-Jesper är min kille, jag har köpt ett tokcharmigt hus. Dessutom har jag ett mycket roligt jobb. Det kan nog inte bli bättre, tänker jag.
 
Men ack så fel jag kan ha. För när Stella hjälper Jesper att baka bröd hemma i köket är det nästan så att hjärtat vill slå dubbla lyckoslag. Jag får hålla mig i fönsterkarmen så att jag inte tuppar av i stunden. För det vore ju onödigt. Och inte direkt lyckosamt. Att jag skulle ligga avsvimmad på köksgolvet och se ut som en döing.

Kommentarer
Postat av: marie

Klart du ska vara mallig, hade varigt konstigt annars! Ser så fint ut i ert hus, kan du inte blogga lite bilder från huset!kram

Svar: Det ska bli, fröken Bäckström!
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-09-16 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0