Huset


Denna bostad är såld

Mycket charmig villa på stor sluttande tomt i söderläge vid foten av Djurmo klack. Villan har bl a ett stort härligt kök med vedspis med intilliggande inglasat uterum samt ett vardagsrum med vackert murad öppen spis m insats. Bergvärme. Närhet till vacker natur och stall med ridhus.


VI har köpt hus! Och jag blir alldeles pirrig när jag tänker på att jag i höst ska få glida in med tjocksockarna i mitt stora kök, slå på radion, vattna mina pelargoner och elda i vedspisen. Sen kommer Stella i nattlinet och med håret åt alla håll och vill dansa. Och vi kan göra en, två, tre, fyra snurrar. Bara för att köket är så stooooort!!

Och vet ni vad vi också ska få. En snickarbod! Och fem stora fina äppelträd! Och Stella ska få en liten lekstuga!

Det kommer att bli döhärligt! Och så tycker jag det är häftigt att jag ska få bli fastighetsägare. Det känns stort! Och...

Ni är förståss så välkomna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inbjudan, undrar om det blir så att ni går till Möbelhandlaren och vill KÖPA dom ABSOLUT sämsta madrasser dom har, hård, knöliga, tunna, stickiga, men det är ändå härligt med hus,

LYCKA TILL.

Kram/Mamma



2012-07-02 @ 10:54:46
Postat av: Sara

Nu var det längesen vi pratades vid och det var längesen jag var in hit och läste och jag måste säga att det händer en del för er just nu. Shit så kul med ett eget hus. GRATTIS! :) Och grattis till jobb! Fantastiskt härligt för er. KRAM

2012-07-02 @ 22:02:02
Postat av: alexandra

grattis! vad roligt! men jag kan inte se bilden! :(

2012-07-03 @ 08:03:18
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi ska fixa de skönaste madrasserna så att gästerna sover som prinsar och prinsessor hos oss!

Tack för gratulationerna, det ska bli så roligt att sköta om vårt fina fina hus. Bilder från det får ni se när vi flyttat in:)



2012-07-04 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0