Omväxling förnöjer. Eller...

Alltså. Det är ganska omväxlande att vara männska!

Vissa dagar är jag så urbota på g och svischar runt, fixar saker och är superhändig,
ringer folk och är supersocial, leker och är värsta supermorsan, hittar matchande outfiten och är snyggast i stan.

Men sen vissa dagar....Pang. Lika levande som en död. För jag är så urbota seg så att hjärnan inte ens orkar räkna till fyra mått kaffe, allt jag tar i går sönder, orkar inte prata fullständiga meningar med Jesper utan det blir -"hmmm... öööhh...", sitter bredvid Stella och stirrar in i väggen medan hon leker, och kläderna blir något som liknar en tältduk.

Men det väl ok. Jag är ju bara en männska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0