Ingen vanlig dag

Åh vilken kanon födelsedag jag har haft. Jag älskar att fylla år. Att ha en hel dag då jag får gå omkring och känna mig extra speciell. Och så händer det så mycket bra på födelsedagen: De som bryr sig om mig hör av sig,  jag behöver bara göra sådant som jag tycker om och så passar det sig att ta sig en tillbaka blick på vad jag åstadkommit under föregående år.

Först några bilder från dagen:



Jesper hade dukat upp frukosten. I år blev födelsedagsfrukosten belgiska våfflor, det åt vi när vi var i New York 2009 och det blev min favorit. Jesper hade gräddat dessa dagen innan så det var det bara att rosta dem varma och frasiga på morgonen. (Fungerar säket lika bra med vanliga våfflor.) Turkisk yoghurt, nötter, bär och honung ska det vara på!



Jag och S drog iväg på en härlig skidtur.

När jag kom hem hade jag ett blompaket som stod och väntade utanför dörren. Det var som på film. Nu har jag tulpaner som sprider vårkänslor och glädje hemma hos oss så det spritter i benen på både vuxna och bebis.


Så till det här med vad mitt tjugosjundeår har inneburit. Tja...

Jag har skaffat mig en fästman.

Jag har blivit lärarinna.

Och...

jag har förlöst den sötaste och härligaste pricken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0