Viva Italia

Så bjuder jag på några bilder från vår Italien resa. Bilder från själva bröllopet har jag inte just nu för jag fotade inget utan hade ullt fokus på att njuta av det vackra brudparet, de trevliga gästerna och allt annat festligt. Sen var jag också tvungen att njuta lite extra efter att ha tjänstgjort som vigselförättare.  Det var en väldigt fin och ärofylld uppgift. Men här får ni några bilder från en härlig resa med flärd, god mat och fina vänner. Och så Stella förstås!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matte

Så jäkla härligt! Skulle inte vara dumt att åka tillbaka :)

Svar: ´Visst ska vi tillbaka. Det står på vår "att-göra-lista": Retur till Salo med M o F!
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-11 @ 10:19:49
Postat av: Emmi

Vi hyr ett hus tillsammans och har ett sommarkollektiv därborta! Eller hur? Du måste lägga ut mer husbilder, dör av nyfikenhet! Kram

Svar: Det blir perfekt- Italiensommar varje år! Det kommer fler husbilder!KRAM
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-16 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0