Ögonblick

 
Phu, det är arbetsamt med hus. I alla fall nu när allt ska göras i ordning och fixas. Men vi kommer framåt i sakta mak. Men jag njuter i fulla drag!
 
 
Som när jag får hänga upp klädtvätten utomhus. För det har jag längtat efter i flera år. Det är något av det vackraste jag vet: sänglinnen och barnkläder på tork som fladrar av vinden. Sedan är det lite spänning också. För hen vet aldrig när det kan komma en störtskur. Så att jag måste släppa allt och kuta ut och rädda tvätten. Lite vardagsspänning så där.
 
 
 
Eller när jag dricker kaffe på verandan och ser Stella och Jesper dona på gården.
 

Kommentarer
Postat av: Matte

Idyll!! fy tusan va vi måste se till att komma ner och hälsa på framöver!
Ta hand om er! och Jesper; Riktigt bra stövlar!Inte vilka tretorn som helst det där ser jag!! :D

Svar: Jesper låtsas att han är bonde eller skogshuggare när han har på sig storstövlarna.Ni är välkomna när helst det passar. Då blir det Viva Dalarna istället för Viva Italia!
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-11 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0