Jag lever husliv!

Ni behöver inte vara oroliga, jag har inte kolavippat. Utan jag har varit med om en massa skoj.
Sen vi hördes sist har jag varit en sväng till Italien och gästat världshistoriens tjusigaste bröllop, flyttat in i
mitt fina hus och börjat inskola Stella på förskola. Men tillgången till internet har varit begränsad så därför har jag varit frånvarande här på etern. Men nu ska det bli ordning på det! Jag ska uppdatera er i efterhand om allt som hänt.
 
Det största för oss i familjen är nog att vi blivit med hus och gård. Det ligger lite på vischan och jag kan gå och hämta posten utan att skrämma ihjäl grannarna med min morgonfrisyr. För närmsta granne är nämligen de som tuggar gräs och fiser bäst de vill under hästsvansen. Jag gissar att ni är nyfikna på hur vi bor så varsågoda här kommer de första bilderna på vårt hus, gästhäbre, lekstuga med mera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Men herre jösses. Så fint!!! Vilken lycka älskade kaka. Jag ringer snart för jag längtar enormt efter fin röst. Älskar dig!

Svar: Ring! Jag är redo. Även om det brusar lite här ifrån eftersom det är en herrans massa granar som skymmer kontakten mellan våra telefonsignaler. Men vad gör väl det, För vi når varandra ändå. I alla lägen!
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-06 @ 21:40:34
Postat av: Lina

Snart kommer jag och hälsar på Carran!!

Svar: Jag är redo! vet du...Jag har ett "Lina-överdrag" på sängen i lekstugan. Du ska få se när du kommer.
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-07 @ 14:18:37
Postat av: Marie

Äntligen bilder! :) Carina, jag är redan kär i huset, fattas bara känslan då jag hälsar på och för första gången kliver in över tröskeln! Där kommer ni vara lyckliga! Gillar alla hus på gården, hästarna och naturen nära! Skulle mina stövlar, hårband och torpet klänning passa?Så underbart!

Svar: Marie, du är som klippt och skuren för att strosa omkring här på gården i din klänning, hårband och stövlar! Jag ska matcha dig med egna prickar och knut i håret. Jag ser fram emot dessa dagar!
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-07 @ 20:18:51
Postat av: Alexandra Forsgren

vad mysigt!

2012-08-07 @ 22:25:29
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Alexandra Forsgren

vad mysigt!

2012-08-07 @ 22:25:42
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Maria S

Åh vilka härliga bilder på ert idylliska hus å på fina ni!!!! Förstår att ni njuter <3 Kram

Svar: Japp, vi njuter i stora drag. Och svettas av arbetet.
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-07 @ 22:52:13
Postat av: isabelle

Det ser väldigt härligt ut. Grattis till huslivet, jag tycker det är ett underbart liv att leva

Svar: Tack! Jag tycker också om det nya livet. Även om det är lite väl mycket att stå i just nu för att få alla saker på sin plats. Men jag ser till att stanna upp och njuta lite här och var i huset och på gården.
mariecarinajohansson.blogg.se

2012-08-07 @ 23:02:04
Postat av: Marie

Jag ser också fram emot dessa dagar! Kram till er tre

2012-08-08 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0