Där något tar slut, börjar något annat

Nu är det slut med att ligga i gräset och vifta med benen tillsammans med Stella. För i morgon tar vårt sommarlov slut. Nu ska jag vara fröken för hela slanten ända tills nästa sommar.
Och det ska bli så spännande att se vad jag kan lära de små.  Jag har längat till att dricka kaffe med mina kollegor i fikarummet, få gnugga mina geniknölar för att få till en bra undervisning och låta kreativiteten flöda för att göra barnens skoldagar roliga.
 
 
Tiden hemma med Stella har varit det bästa året i mitt liv. Men nu behöver både hon och jag ut bland folk och utvecklas lite ifrån varandra. Vi är redo för det nu.
 
(Jag hade tänkt visa er en riktig färgbomd till klädsel. Men eftersom vi är snorsjuka både jag och S så var klänningen för nersnorad för att visas på bild. Så ni får nöja er med ett par färgglada ben.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0