"Fantastiska kvinnor har alltid röda läppar"

 

 

Vissa dar är vardagen liksom inte så piffig och flärdfull, utan så där grå som uttrycket säger.

Då gäller det att påminna sig om vilken fantastisk kvinna hen är och dra på sig sitt röda läppstift och vara stolt!För som rubriken, hämtad från DN,  säger så har fantastiska kvinor röda läppar. Och Dn ljuger ju inte.

 

Tänkt vad bra det röda läppstiftet är också, det går hur snabbt som helst att applicera och det piffar upp hela ens dag. Dessutom har Elsa Billgren sagt följande: – Alla kvinnor som jag tycker är fantastiska har alltid haft röda läppar, som min mamma och en massa filmstjärnor. Rött läppstift skänker kvinnlig power och får folk att lyssna på vad man säger."  Dessutom lämnar de röda läpparna spår efter sig, som på glas och på kaffekoppen, så att även om jag lämnar rummet så kommer folk att fortsätta tänka på mig.

 

Idag är jag en filmstjärna!

 

 



Kommentarer
Postat av: marie

Älskar röda läppar, hade du bott närmare hade jag bjudit över er på fika på fint porslin (och där bör man lämna rött läppavtryck)!

2012-04-19 @ 20:34:48
Postat av: Malin

Sååå sant! Fantastiska kvinnor har alltid röda läppar! Jag ringer dig imorgon sötnosn min!

2012-04-20 @ 23:57:58
Postat av: Carina

Ni är fantastiska kvinnor, så jag hoppas ni klär er med röda läppar! Har ni något tips på rött läppstift eller läppglans?

2012-04-21 @ 15:30:28
Postat av: Carina

Ni är fantastiska kvinnor, så jag hoppas ni klär er med röda läppar! Har ni något tips på rött läppstift eller läppglans?

2012-04-21 @ 15:30:30
Postat av: marie

klart jag har ett rött läppstift, en mycket bra finns på Make up store - Alarm heter det, kostar en hundralapp men hålls fina på läpparna länge!

2012-04-21 @ 23:18:11
Postat av: Carina

Tack för tipset, Mary! Det måste jag prova, så kan vi matcha varandra när jag kommer och fikar med ditt finporslin.

2012-04-25 @ 20:16:27
URL: http://mariecarinajohansson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0