Ruta,rand och så en prick



Ibland känner jag direkt när jag vaknar att det här är en ovanligt bra dag. Då sliter jag upp garderobsdörren för att välja några plagg som gör dagen rättvisa.

Och vet ni, sådana här rikitigt bra dagar tycker jag alltid att det är bäst att dra något gammalt över mig. För dessa plagg är gamla favoriter som passar i alla lägen, ibland var för sig och ibland tillsammans.

Mönstermixen med allt på samma gång blir bara på dessa ovanligt bra dagar. För vem hinner stå med näsan i garderoben sådana dagar och välja bort något, när klockan tickar och dagen väntar på mig?. Inte jag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: marie

gillar kjolen, kan den komma från loppis tro?

2012-04-28 @ 10:14:53
Postat av: Carina

Nä, vet du..Kjolen sydde jag för en sisådär 10år sedan. Och jag tycker fortfarande väldans mycket om den! Den svänger så skönt kring benen. Enda nackdelen med den är att den brukar fastna i bildörren...

2012-04-28 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0