Lyckans ost

Så har vi kommit hem från vår fjällvistelse där vi haft ett alldeles förträffligt påsklov.
Jag är en lyckans ost som har en stor och  härlig släkt och nu i fjällen har vi fått chans att träffas.
Adolfström är en av de bästa platserna på jorden om ni frågar mig. Där har jag spenderat nästan alla mina sommarlov, jullov och påsklov. När jag var barn var det precis som i Bullerbyn, mormor bodde i ett hus, moster i det andra och morbror och kusinerna i det tredje. Det fanns alltid något att hitta på och alltid någon att slinka in hos för att fika. Nu när jag är vuxen så kan jag fortfarande känna det där lugnet och tryggheten när jag kommer dit, och jag kan bli så där barnsligt avslappnad. Det är en lyckans sak att ha ett sånt ställe att åka till!

Ni kan kolla in den här adressen tycker jag: http://www.adolfsstrom.se/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0