Vårt nya hemma


Välkommen in till oss!




Här är det som får kallas det nya tv-rummet/ loungen. Mina fina fina fåtöljer som jag handlat på Erikshjälpen fick oväntat sällskap av "tårtbiten" som i Umeå agerade hallmöbel. Här i Kramfors ville den vara soffbord. Det kommmer att bli Dallaskänsla när vi kan förvara diverse stärkande och värmande drycker inuti. Nära till hands när man som bäst behöver det.

Visst är de fina?!


De flesta möblerna är ju desamma, men ur lite olika vinklar blir det alltid lite annorlunda. Och nu för tiden använder jag inte stolar utan kör lite mer avslappnad kina-style och bor på golvet med S:et. 

Det här är mitt Andreas och Emmi hörn. Lite finskt, lite Stockholm och som pricken över i:et har vi en tofs. I äkta Maria Montesami-anda som påminner mig om de mysiga och piffiga måndagkvällarna under en höst i Umeå.

Köket. Morgonstund har guld i mund.






Och så den mysigaste av alla platser i vårt nya hem. Amningsfåtöljen.


Kommentarer
Postat av: alexandra

mysigt! och JA fåtöjerna var fina!

2011-10-01 @ 09:06:31
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst har vi det mysigt. Men med bebis så blir nog alla bostäder mysiga!:)

2011-10-02 @ 20:33:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0