Måndagsmört

I helgen tog jag med mig lilla familjen ner till Kyrkviken och hade picknick på bryggan. Jag hade abstinens på varm choklad, så det blev det att dricka. Och så korvmackor på mammas tunnbröd. Ni får en bild därifrån, men i helgen var det inte lika dimmigt.

Idag när Jesper gått på jobbet blev det lite tomt så jag och Stella tog en morgonpromenad. Det har verkligen blivit riktig höst nu. Stella tog sig en rejäl tupplur och sov tre timmar. Så när vi kommit hem passade jag på att plocka in persilja och har lagt den på en bricka för att torka. Det blir gott att ha hemodlad persilja i maten hela vintern.


När Stella vaknade efter hennen långsovning var hon pigg som en mört.


Vi håller förövrigt på att bygga ihop alla Ikeamöbler som vi beställt, så helgen fick även gå till att göra det. Men vi blev inte färdiga. Men när vi är det får ni se..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lät ju mysigt, på fredag blir det mer mjukbröd, stor bak då,kram

2011-10-17 @ 22:35:49
Postat av: Carina

Vad lyxigt med mera mjukbröd! Hoppas degen jäser och att ni får det trevligt i bagarstugan i morgon!

2011-10-20 @ 21:19:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0