Staden

Här får ni lite bilder från några av de delar som jag tycker är de finaste i Kramfors city.
Att gå in i hos Carlsen är som att komma in i en godisbutik fast istället för att smaka på allt vill jag känna och pröva allt som glimmar. Damen som jobbar där har alltid så mycket tid för mig så hon låter mig göra det också. Butiken Din och Min hittade jag till idag. Den är nyöppnad och hur mysig som helst. Man vill flytta in där när man kommer in genom dörren. Förstås var jag tvungen att pröva lite kläder, för vem kan motså att stiga in i det där prinsessprovrummet. Det blev ett par byxor som fick följa med hem.




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fina bilder du tar!!

2011-10-13 @ 16:18:00
Postat av: Johanna

Vad kul att se någon som ser Kramfors genom nya ögon. Vi som bott här ett tag blir lite hemma blind. Jag gillar oxå Carlséns, det finns mycket fint att titta på. Underklädesbutiken är oxå att rekommendera.

2011-10-13 @ 17:19:39
Postat av: Carina

Tack Malin! Jag har inte hunnit besöka underklädesbutiken ännu. Men det måste jag göra, för jag har faktiskt sett ett nattlinne i deras skyltfönster.

2011-10-14 @ 19:17:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina

Tack Malin! Jag har inte hunnit besöka underklädesbutiken ännu. Men det måste jag göra, för jag har faktiskt sett ett nattlinne i deras skyltfönster.

2011-10-14 @ 19:17:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0