Kalaskula

Jag hade tänkt visa bilder från helgen, men vi har glömt sladden till kameran. I stället får ni se min kalaskula. Det är roligt hur man upplever saker och ting. För när vi tog den första bilden nedan tyckte jag att jag hade en stor mage och att det syntes tydligt att jag var med barn. Tröjan jag har på mig hade jag varit och shoppat för att magen skulle rymmas. Fast egentligen var det onödigt, för jag kunde ha alla mina vanliga kläder. Men när man är gravid första gången längtar nog alla att det ska börja synas och märkas att man bär på en liten knodd. Varje dag försökte jag iallafall känna efter riktigt noga om jag inte kunde känna något litet därinne...






Och visst började det så småningom kännas. Och det var härligt. Jag njöt av att vara gravid! Det var så häftigt bära omkring på en bebisfabrik under brösten.  På den här bilden är jag i vecka 40  och kände jag allt som Stella gjorde. Hon gillade väldigt mycket att sparka med vänsterbenet upp i mina revben.




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, finmagen! Jag saknar er ska du veta. Idag hade jag min första tenta, det hade jag velat fira med dig och Stella! Hoppas vi ses snart!! :)

2011-10-10 @ 20:45:09
Postat av: Carina

Åhh, vad vi skulle ha firat! Vi saknar dig, bästis!

2011-10-13 @ 15:23:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0