Längtan, lycka och kärlek

Det är en drivkraft att vilja titta framåt och vara på g. Men jag tror att det är nyttigt att ibland titta bakåt. Livet blir lite som en film då. Och man kan vara road, ledsen, stolt, nöjd eller missnöjd över vad som skett. Jag kommer oftast inte ihåg alla detaljer från händelser som utspelats i mitt liv. Men jag kommer ihåg känslorna.



Jag ritade den här bilden när Stella låg i min mage.

I morgon blir hon sex månader. Jag minns såväl all längtan efter vår bebis innan och när hon låg i magen. Nu är det andra känslor. Lycka och kärlek. För Fröet blev världens bästa Stella.



Kommentarer
Postat av: katarina

jag håller med dig ett frö kan väl aldrig bli bättre vilken fin tjej

2011-11-09 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0