Kvällsfika

Jag älskar att kvällsfika! Det är en stund som rymmer hur mycket mys som helst. Dagen har passerat och jag kan sitta och bara vara nöjd över vad som skett. Och jag vet att nu behöver jag inte göra någonting mer på flera flera timmar.


Efter att jag tagit den här bilden, kom jag på att jag ville skriva några rader i min dagbok. Som mer är en månadsbok,om ens det. Ibland är det i alla fall fint att skriva ner några rader. När jag satt och skrev lite om Stella och allt som hon har lärt sig så kände jag mig som Emils mamma Alma. Men till skillnad från henne behövde jag inte skriva ner några hyss som Stella gjort. Än så länge hinner jag ha koll på henne.




Som tur är älskar jag också frukost! En hel dag väntar på att få upplevas. Som Mumin säger när han vaknat: "Å, nu har jag en hel dag framför mig som jag kan fylla med vad jag vill". Att få uppleva dagen med Stella är det bästa. Det är full fart från start. Det vill säga från fyra-fem tiden på morgonen.




Kommentarer
Postat av: marie

era dagar låter super mysiga, jag vill äta kvällsfika och frukost med er snart!

2011-11-22 @ 20:57:07
Postat av: Carina

Det vill vi gärna att du gör,Marie! Då kanske Stella kan få kasta ett smörgåsrån på dig?

2011-11-23 @ 17:13:37
URL: http://mariecarinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0